Notícies del lloc

El 14 de novembre de 2019, el Departament d'Organització d'Empreses de la UPC-BarcelonaTech va crear el Laboratori per al Desenvolupament del Talent Tècnic, també anomenat TechTalent-Lab.

17/02/2020

En aquest taller, el Dr. Howard Klein, professor de Gestió i Recursos Humans de la Fisher College of Business de la Ohio State University, compartirà els seus coneixements sobre el procés de publicació i ajudarà als assistents a elaborar treballs conceptuals.

15/04/2020

El Prof. Vicenc Fernández acaba de publicar el seu nou llibre 'Fonaments de Metodologia de Recerca': Un llibre de referència per a estudiants de doctorat en gestió d'empreses' a l'editorial OmniaScience en dos idiomes: anglès i espanyol.

09/11/2020

TechTalent-Lab acaba de posar en marxa el nou Postgrau en Gestió d'Equips Virtuals a través de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech