Lego Serious Play per a identificar les expectatives del talent tècnic

Dos tallers de Lego Serious Play van servir per a identificar les expectatives dels estudiants d'arquitectura (en el primer taller) i dels estudiants d'enginyeria (en el segon taller) a l'hora de buscar treball.

En el projecte competitiu "Estratègies contextualitzades de captació de talent tècnic per als governs locals de la demarcació de Barcelona" de la convocatòria "Treballs de recerca d'Escola de l'Administració Pública de Catalunya 2020", i coordinat per la doctora Eva Gallardo-Gallardo, duem a terme dos tallers utilitzant la metodologia Lego Serious Play.

L'objectiu dels dos tallers va ser identificar les expectatives de l'estudiantat d'arquitectura (en el primer taller) i de l'estudiantat d'enginyeria (en el segon taller) quan estan buscant treball. Un segon objectiu era avaluar com aquestes expectatives encaixaven amb les seves percepcions del que l'administració pública els podria oferir com a ocupadora.

Van ser dos tallers molt dinàmics i amb un alt nivell de participació i implicació per part dels participants. Ara només toca analitzar les dades recopilades durant els tallers. Amb això, veurem si hi ha diferències entre l'estudiantat d'arquitectura i el d'enginyeria, i com cadascun d'ells encaixa amb el que l'administració pública els pot oferir.