Premi al millor treball per una tesi sobre el desenvolupament de les habilitats toves dels enginyers

Dimecres passat, la nostra companya Eva Gallardo-Gallardo va rebre virtualment el seu Diploma de Postgrau en Docència Superior STEM per la Universitat Politècnica de Catalunya-BarcelonaTech (@la_UPC); i el Institut de Ciències de l'Educació de la UPC (@ICEUPC). Així mateix, va rebre el premi al millor treball per la seva tesi sobre el desenvolupament de les habilitats toves dels enginyers.

Va donar les gràcies a tots els seus estudiants i col·legues de la UPC per tots els moments i debats compartits, que han estat molt instructius i inspiradors. Ajudar a desenvolupar habilitats toves és un veritable repte per a ella. També va donar les gràcies a María Martínez, la seva tutora per a aquest projecte, pel seu constant suport i consell.

Estem segurs que continuarà fent tot el possible per a ajudar els seus alumnes a desenvolupar les seves habilitats socials.