TechTalent-Lab, en suport dels Objectius de Desenvolupament Sostenible

La Universitat Politècnica de Catalunya mostra el seu compromís amb el desenvolupament sostenible amb una sèrie de 17 vídeos en els quals el personal docent i investigador explica alguns dels projectes desenvolupats per la Universitat en aquest marc. Aquesta campanya s'està difonent en les xarxes socials i s'emmarca en la celebració del 50 aniversari de la Universitat. Vegi més detalls en el següent enllaç.

El nostre col·lega, el professor Vicenç Fernández, presenta el 17è vídeo sobre "aliances per als objectius". En el vídeo, el professor Fernández explica com la UPC i el TechTalent-Lab han liderat i col·laborat amb altres socis europeus i asiàtics per a aconseguir objectius comuns. Vegi el vídeo complet fent clic en la següent imatge.